Το πιστεύουμε ή δεν το πιστεύουμε οι πολίτες διαμορφώνουν την πολιτική των πολιτικών όταν αγωνίζονται και διαμαρτύρονται, όταν εκφράζουν την αντίθεσή τους στην πολιτική που καταστρέφει το φυσικό περιβάλλον.

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Οικολογικές παγίδες για έντομα

Για να συμβάλω και εγώ στην προσπάθειά σας, σας στέλνω φωτογραφίες από την παγίδευση εντόμων (δεν γνωρίζω το όνομά τους).
Κάθε χρόνο δεχόταν μεγάλη επίθεση οι τριανταφυλλιές μου, (μόνο οι ντόπιες, όχι οι εισαγωγής), φέτος όμως δέχθηκαν μεγάλη επίθεση και οι αχλαδιές.
Τα συγκεκριμένα έντομα έβαζαν την προβοσκίδα τους στους νεαρούς καρπούς, οι καρποί αδυνατούσαν και καταστρέφονταν. Ο τοπικός γεωπόνος μου είπε ότι έχει μόνο ισχυρά φάρμακα για να σκοτώσω.
Όμως ανακάλυψα το εξής: Μια παλαιά, ξεχασμένη δακοπαγίδα (το νερό είχε εξατμιστεί) σε διπλανή ελιά είχε γεμίσει από ζουζούνια.

Δυο χρόνια πριν είχε γεμίσει από αυτά ένας κουβάς που χρησιμοποιούσα για το γέμισμα των δακοπαγίδων με μελάσα (είχε μείνει λίγη μελάσα), έτσι  τοποθέτησα παλαιές δακοπαγίδες δίπλα στις αχλαδιές και άδεια κουτιά μπύρας με λίγο ζαχαρόνερο.
Δείτε το αποτέλεσμα

Είναι στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση
Θεωρώ υποχρέωσή μου, εφ’ όσον και εγώ χρησιμοποιώ τις εμπειρίες των συνανθρώπων μου για να βελτιώσω την παραγωγή μου να το ανταποδώσω. 

Τα τελευταία χρόνια έχω προχωρήσει στην οικολογική παραγωγή τροφίμων στο κτήμα μου με στόχο να απαντήσω στο ερώτημα, πόση οικολογία μπορεί να αντέξει ο σύγχρονος άνθρωπος. 
Παράγω οικολογικά, λάδι, κρασί, μέλι, λαχανικά 90%, Φρούτα 80%.
Φέτος προσέθεσα πτηνά, παραγωγή  παραδοσιακών ζωοτροφών.
Καλύπτω τις ανάγκες μια εξαμελούς οικογένειας. Ζω στην Αλεξανδρούπολη.
Επειδή πιστεύω στην ελεύθερη διακίνηση της γνώσης διατηρώ το www.ecodomima.blogspot.com  το οποίο αφορά την οικολογική δόμηση.
Αν διαπιστώσω ότι έχω βελτιώσει κάτι η έχω ανακαλύψει κάτι νέο πολύ ευχαρίστως να σας ενημερώσω.
Με εκτίμηση
Δημητρακόπουλος Δημήτρης
Ευχαριστώ εκ μέρους μου το φίλο αναγνώστη και φυσικά δε χρειάζεται να πω ότι περιμένω και άλλους φίλους αναγνώστες να συμμετάσχουν ενεργά δοκιμάζοντας και στέλνοντας τις εμπειρίες τους, πάνω σε οποιοιδήποτε θέμα. Πιστεύω ότι αυτό βοηθάει περισσότερο όλους.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε γράψτε την γνώμη σας, συμπαραταχθείτε...